donderdag 13 december 2012

Verjaardagstag

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ben er iedere keer weer blij mee!

Deze tag heb ik voor mijn Amerikaanse zwager gemaakt die begin december jarig was.



Op het touwtje, lintje en de dymotang na is alles van Tim Holtz.

Voor iemand die kaarten/tags maken nooit zo leuk vond moet ik eerlijk toegeven dat ik dit  steeds leuker ga vinden en een foto scrappen steeds 'lastiger'. Heb al zo lang een foto liggen maar het lukt me gewoon niet er een leuke lo mee te maken.....herkenbaar?

5 opmerkingen:

  1. Ik ben niet echt van het fotoscrappen, maar vind deze tag geweldig!! Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me aan bij de vorige reactie!
    Heel mooi!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke tag Wilma !!! Ik herken je probleem Wilma, ik worstel er zelf ook al maanden mee...... kaarten en tags gaat prima, maar layouts. 12x12 lukt me al helemaal niet meer...raar is dat hè.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, bij mij is het juist precies andersom! Misschien een keer een andere LO maat proberen? A4 of 8x8 bijvoorbeeld? Wat kleiner, dus ook niet zoveel ruimte om te vullen. En tot die tijd lekker tags en kaarten blijven maken, want daar genieten we net zo van! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat mooie tag is dit Wilma! Echt helemaal in de Tim Holtz stijl, knap gemaakt!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen