vrijdag 22 juni 2012

41 jaar geleden....

...trouwde mijn oudste zus Nelleke met Rien. Als 15 jarige vond ik dat allemaal reuze spannend. Je grote zus die ging trouwen.

Ook mijn zus weet zelf gemaakte dingen erg te waarderen. Zelf is zij een bijzonder goede quiltster, waar ik heel veel van geleerd heb,en nog steeds doe, op quiltgebied.
Deze kaart heb ik voor hen gemaakt..
Lieve Nel en Rien, nog heel veel gelukkige jaren samen!!!
(de kaart is al aangekomen dus ik kan hem plaatsen;-) )

Gebruikt:
Wit cardstock. Randen met distress ink: Brushed Corduroy.
Papier blokje van Prima: Annalee.
Datum en poppetjes: QK dies.
Bedeltje en flossdraadje.

12 opmerkingen:

  1. Raar, dit zie ik alleen omdat ik sowieso regelmatig je blog aanklik. Maar in mijn lijst werd je niet "ververst". Nou ja, ik mis gelukkig niks :)
    Want gaaf joh! Voor jouw doen best een strakke kaart. Erg leuk, dat wit in combinatie met de vakjes. Het middelste bloemige vakje met het hart geeft er een romantische touch aan. De mannetje/vrouwtjes stansjes en vooral dat nummerbord... gaaf!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Wilma,
    Deze krijgt weer een ereplaats. De kaart staat op een prominente plaats te pronken :-). We zijn er erg blij mee, evenals onze trouwdag, 41 jaar en nog steeds heel erg blij en gelukkig met elkaar. We wensen het iedereen toe !!

    Dank je wel, liefs van ons beiden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie wens van je zus Wilma en bijzonder fijn dat je mooie kaart gewaardeerd wordt.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie strakke trouwkaart, die toch een romantische touch heeft!! Fijn dat je zus er blij mee is.
    Fijn weekeinde, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wauw wat een prachtige kaart !!! Inderdaad extra leuk om te sturen als je weet dat het zo gewaardeerd wordt.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! erg leuk idee zeg!! heel mooi!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lees nu de reactie van Marjan, maar ik heb je volgens mij daardoor een paar keer gemist! Gebeurt me met andere blogs af en toe ook. Vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vind ik dit ontzettend leuk zeg! Enig dat mannetje en vrouwtje. Mooie opzet van de kaart. Heel origineel Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg! Ik vind vooral dat middelste papier supermooi! door de rustige papiertjes eromheen, komt het ook echt tot z'n recht. Erg originele kaart voor deze gelegenheid, Top! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wilma heel erg leuk gedaan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart Wilma!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart!
    Vooral die poppetjes vind ik gaad!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen